piątek, 29 marca 2013

Kody i komendy.

Witam ;D Widzę, że duże zamieszanie wywołało TVBA, dlatego powtarzam, że to nie jest konkurs, tylko zabawa pomiędzy blogowiczami, aby zwiększyć popularność blogów itp. ;P Aha, zanim zacznę posta, chcę Wam pokazać sweetaśnie zdjęcie, które znalazłam w internecie ;3 :


Fajne, prawda >333 ?. Tak z okazji zbliżających się świąt wielkanocnych ;) A teraz o Transformice. W tym poście chciałabym Wam przedstawić wszystkie komendy i kody jakie znam (może nie być paru komend i kodów, bo jak już pisałam, wymienię tylko te, które znam ^^). O to one :

KODY
1. /facebook - ten kod, chyba każdy zna ^^. Wpisując go w chacie, dostaniemy 20 serków do sklepu ;0.
2. Jest jeszcze jeden kod na serki. A mianowicie wybieramy w menu coś takiego jak "Zmień hasło". Wtedy wpisujemy tam swój e-mail i zatwierdzamy. Później wyświetli nam się, żebyśmy wkleili kod, który nam wysłali na maila. Wykonujemy tę czynność i również zatwierdzamy. Wtedy dostajemy 40 serków do sklepu i kolczyk z serem na uszko ;D.
KOMENDY
1. /^^ - Jeżeli wpiszemy coś takiego, wyświetlą nam się napisy. Przypuszczam, że jest to informacja o obecnej  wersji Transformice.
2. /filtre -  Filtruje przekleństwa. Często nie wszystkie, ale zawsze coś ;P.
3. /mt - Włącza lub wyłącza chat plemienny. Przydatne, jak jest spam.
4. /nue - Sprawia, że widzimy wszystkich bez ubranek (siebie też). To tak jakby nikt nie był ubrany. Przydatne jak są lagi ;)
5. /watch nick - Jeżeli wpiszę np. /watch Minicoin, to wtedy moja myszka będzie "podświetlona" na różowo, a inne myszki będą  prawie przeźroczyste, zamglone. Ułatwia grę na bootcampach :)
6. /neige - Ta komenda działa tylko wtedy, kiedy jesteśmy w chatce plemiennej. Wpisując to w chat, włączamy na ok. 2 minuty śnieg (w chatce pada śnieg). A by rzucać się śnieżkami należy wciskać "e" lub dolny klawisz.
7. /silence- Wyłączenie szeptów.
Także to wszystkie komendy i kody jakie znam. Pewnie napiszę jeszcze jakiś post wieczorem/popołudniu. 

Pozdrawiam


Minicoin

25 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Może nie masz do tego rangi? Ja też nie umiałam, ale mam wyższą range i umiem

      Usuń
    2. http://tranfrormice.blogspot.com/ tutaj macie prawdziwe kody! A tu filmik jak gościu je testuje https://www.youtube.com/watch?v=t15s__vTZX4 Mi też działają :D

      Usuń
    3. Śnieg już mi nie działa bo nie mogę rzucać śnieżkami! A to była taka frajda ;c

      Usuń
  2. Jeszcze jest kod /mort. Jeśli go wpiszę, moja myszka umrze.
    /atelier801 - po wpisaniu dostajemy śliczny torcik czekoladowy na głowę ^^ Niektórzy uważają, że żeby ten kod zadziałał, trzeba wejść na /room 801. Ale to nieprawda. Ja robiłam bez tego rooma.
    Diorarity

    OdpowiedzUsuń
  3. Ktoś ukradł mojemu dziecku konto czy wiecie gdzie to trzeba zgłosić, zeby go zablokowali?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale skąd można wiedzieć kto ukradł? Niestety nie można tego zgłosić...
      jedyne rozwiązanie to założenie nowego konta i kliknąć na opcję "zmień hasło" tam się wpisuje Email i żeby go potwierdzić trzeba spisać kod
      gdzie jest to podane. I w razie ukradnięcia konta można kliknąć w ekranie logowania na "zaginione hasło" i tam wpisać swój nick i Email i wejść na pocztę. I tam będzie podane hasło. Mam nadzieje że pomogłam :)

      Usuń
  4. Dzieki bardzo mi to pomogło
    Odkreconaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Poprawa - /neige - tak, to śnieg lecz rzucać śnieżką- strzałka w dół :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pomocy jak wyłonczyć to różowe!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest jeszcze komenda /f i nazwa kraju np. /f polska i wtedy machasz flagą polski

    OdpowiedzUsuń
  8. http://transformice.iq24.pl/default.asp?wyloguj=tak

    OdpowiedzUsuń